یک فرصت به توقف دیالیز برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک فرصت به توقف دیالیز برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد

دیالیز رایج ترین راه برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه است، اما این تنها راه نیست. پیوند کلیه و طب میکرو چینی Osmotehrapy نیز درمان برای درمان این بیماری می باشد. سپس، وجود دارد شانس برای جلوگیری از دیالیز برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با کمک این دو درمان؟

پیوند کلیه موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه است و آن را انجام دهد می تواند کمک به مردم برای خلاص شدن از شر دیالیز، اما مردم باید مید برخی از تقاضا قبل از آنها را به لیست آن قرار داده است. برای افرادی که مبتلا به چاقی و یا فشار خون بالا یا برخی عوارض جدی دیگر، آنها را از شانس را به عمل کلیوی تنگ شده. بنابراین برخی از مردم تعجب اگر برخی از روش های درمانی دیگر برای کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد؟

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جایگزین خوبی دیالیز و پیوند کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را مناسب برای تمام بیماران، حتی آنهایی که از سالمندان، به جز مردم بدون خروجی ادرار است. به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، آن را می توانید از این بیماری به طور طبیعی رفع می کند. با بزرگ عروقی، ضد التهابی، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند به بافت کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده است. با کمک از این درمان، احتمال توقف دیالیز است تا حد زیادی افزایش یافته است.

از بالا ما می توانید ببینید که پیوند کلیه و طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز کمک کند. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید تماس از دکتر آنلاین و یا پیام های ترک به ما، ما مشاوره رایگان را برای شما فراهم.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، فرصتی برای جلوگیری از دیالیز، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: